torsdag 23. april 2009

Til Lise, som jeg ikke kjenner :D:D

Herregud!! Jeg kan ikke tenke meg hvordan jeg ville følt det hvis det var meg som blei utsatt for dette, for dette mener jeg er grovt!!
Nå skal det sies, at jeg ikke kjenner Lise ifra unge mødre, men jeg kjenner at jeg har noen sterke reaksjoner når det gjelder hvordan folk snakker om henne rundt omkring på nettet, og ellers egentlig!!! For det første : all ære til deg, for at du i det hele tatt tør å stille opp i ett tv-program:) Jeg må si at jeg satt klistra til tv`n når unge mødre gikk... Ja, jeg er gørr nyskjerrig, og syns det var dritmorro å se på!! Jeg elsker også å lese bloggen din, og skulle ønske eg var flinkere til å oppdatere min også.. De to siste episodene av unge mødre så jeg ikke, for da var jeg i syden - det var noe dritt, men men!! :)

Men,tilbake til det jeg ville si: Jeg kjenner hun ikke, men jeg går da heller ikke å slenger med leppa sånn!?!?!? Greit at alle er bare mennesker, og alle må ha ut litt gruff en gang iblandt, men ærlig talt!!!!!! >:( Leste litt på ett forum hvor det sto at barnevernet burde vært meldt inn osv osv.. HALLO!!!!! Da burde de snu seg rundt å se litt på hvordan de er selv, for man truer ikke med sånne ting vettu!! Det burde vel de som sitter med barn vite????? Jeg skjønner ikke en dritt, og syntes jævli synd på den jenta som rett og slett blir hengt ut og trakkasert, og må filme seg selv, hvor hun må be folk kutte ut!!! Det burde vel ikke vært nødvendig!?!? Men somsagt, noen er faen ikke gode!Unnskyld språkbruken!! Jeg leste også på forumet, at det var ei som skreiv at det var synd på lille Emma, pga at hun var naken på nettet!! What?? Og at det var sånt som pedofile tente på!! Si at jeg er gal, men en føler seg jo nesten som pedofil jo hvis en sier at en naken baby kropp er fint!!! For oss friske mennesker er det ikke noe mer uskyldig og vakkert enn det!!!!! Og samfunnet er helt sykt som legger opp til at det er "ulovlig" å si det!! Jeg kjenner jeg rett og slett blir kvalm av hvordan noen ting er....

Tilslutt vil jeg si : at det virker som om Lise er en god mor, og hvem har grunnlag for å si noe annet??? :)

Hva mener du?

3 kommentarer:

  1. Så fint skrevet :) Kjempe koselig å se at folk støtter Lise i dette :)

    Ja hun er en veeldig god mor!:) Folk veit jo ikke hva de snakker om. De har jo aldri sett Lise og Emma sammen. Ja det blir for dumt.

    Godt det finnes mennesker som deg :D

    SvarSlett
  2. Og foresten.. Ble bob klippen bra? skulle du ikke klippe deg slik her om dagen??

    Legg ut bilde da.. Spennede..

    SvarSlett
  3. Well said! Touchè!!

    SvarSlett