mandag 1. juni 2009

Hva driver du med på denne tiden av året??


For ett nydelig vær!!! Og livet er herlig... Her er litt av dagene våre :

Det er ett syyykt nydelig vær ute, og ja - så deilig å slappe av og kose seg i sola..

Men, det er masse jobb som hører våren/sommeren til... Vi har mange baller i luften;)

Vi er vel kanskje litt over gjennomsnittet rastløse.. Vi kjører en tur hver dag omtrent, og er veldig gla i å ha besøk, og dra på besøk:)
Ina Maiken Scott og meg :) dette er tatt på grillfesten hos oss i mai:D
Men nå, er vi veldig opptatte, og får ikke besøkt alle vi skulle ønke, når vi ønsker det:) Vi har så masse å gjøre hjemme, og vi må bli ferdige i år;D

Prosjektene våre er : Male huset, få opp garasjen, noe som tar tid, og koster masse masse penger!! Bare å få sement til "sålen" (garasjegulvet, for dem som ikke helt forsto sålen ;P) kom på 22.000!! Og da var det uten jern og armeringsmatter.. Så alt koster.. Hva er vel 1000 kr idag :S Ingen ting!!!! Nå holder vi på å mure masse, og lage noen murer ned i gården.. (lover å legge inn bilder) Og så kan vi straks begynne å snekre:D Takstolene kommer om ikke alt for lenge:D Ellers maler jeg huset, i samme fargen altså, men tar siste strøket:) Og her om dagen mala jeg gangen i Marrakesh, og jeg syntes det blei knall fint:D Jeg jobber også masse om dagen, og kjenner at jeg er veldig klar for ferie... Men når den blir, er ikke bestemt, da det er masse å gjøre på jobb... Og vi ikke er flust av mennesker:/ Men men, sånn ere i en sterkt sesonpreget bedrift:D Ellers skal jeg til dyrlegen til onsdagen, da jeg har fått beskjed om at lille pelsdotten min har hjertefeil........ :( Så, da får vi se hva vi kan hjelpe lille vovva min med..... Rart hvor mye en gjør for dyret sitt..... For jeg mener at har en skaffet seg ett dyr - så får man jammenimeg følge det opp også!!!! Scott har koster ogg hvertfall 20.000 , og koster på han deyt igjen hvis jeg må det..... Sånn ere når en ikke har barn:D Hihi... Dyret blir barnet :D:D Ha en fin dag videre:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar