tirsdag 1. desember 2009

30 uker påvei!

Ja, imorgen onsdag 2 desember er jeg 30 uker påvei! Tiden går så fort! Men det er igrunn bare bra , for er veldig forberedt på at i ukene fremover kan tiden begynne å gå saktere.
Jeg er veldig heldig , og er ikke veldig plaget. Jeg trivdes som gravid - utenom kiloene.
Jeg har lagt på meg 13 kg , og det er helt greit, men kjenner det begynner å bli tungt :)
Men, hver eneste kilo er verdt det lille nurket her;)
De plagene jeg har er vondt i ryggen, og ekstrem halsbrann. Itillegg er jeg blitt veldig tungpusten. Jeg sitter stille i sofaen, og puster tungt. Det er litt slitsomt , men det er jo bare å ta det med ro:) Værre er det igrunn ikke. . Neste kontroll er hos jordmor, og det er til tirsdagen!
Ellers gleder jeg meg veldig til jul, nesten alle julegavene er i boks - og vi skal kose oss masse i julen... <3
Ha en fin kveld!!

1 kommentar:

  1. ja når man ser tilbake nå så har ukene som har vært gått fort.. kan huske det som i går at du kom med et innlegg som du fortalte du var gravid i 10 uke.. da hadde jeg var jeg 8.. og jeg husker jeg syntes det var så artig at jeg nå viste om en som hadde termin ganske nær min :)

    nei kiloene man legger på seg er vært den lille inne i maven.. har lagt på meg ca 2 kilo jeg.. å det er verdt det.. :D Håper kiloene som kommer etterhvert (for jeg regner med det blir flere) er like lette å få av :p hehe

    Deilig å være nesten ferdig med alle julegaver da :) Ja, dere må kose dere masse :D

    Kjenner du masse liv hver dag nå eller ? :)

    SvarSlett