onsdag 14. oktober 2009

Uke 23 <3

Jeg mener ikke å klage, for utenom ryggen min - så er jeg i strålende form! Men,det var den ryggen da! Har så vondt , det er visst en isjas nerva ligger i klem på venstre siden, og det høyre bekkenet mitt - er låst fra en tidligere anledning, så jeg har vondt!! Men - altså skakke klage formye.. Men jeg jobber i en jobb som er ganske tung for meg nå. Ikke det at det er så slitsomt - hehe - men det er visse bevegelser som er vonde! Jeg får bare prøve så godt jeg kan, men må jo si jeg føler litt på det at jeg ikke kan bære tungt og ikke skal blande maling - noe som var en stor del av min hverdag på jobb,da jeg jobber på Byggeriet :) Men, får holde meg til å ikke gjøre det, da det kan være farlig for vår lille prins!!

Ellers om dagen er Ola ganske aktiv:) Kjenner forskjell fra dag til dag, er jo ikke like aktiv hver dag, men kjenner hvertfall liv hver dag;) Den følelsen av spark og rullinger eller hva det nå er han driver med, vet jeg at jeg kommer til å savne når han er ute :D :D
Vi gleder oss så til å se deg og holde deg Ola gutten vår - men vær inni der litt til:D Hehe...

Ha en fin kveld! Imorgen skal jeg til jordmor:D:D

3 kommentarer:

  1. Ikke noe morro medden ryggen nei :/ Vet jeg alt om...
    Sliter enda...

    Uke 23 ja,så fort tiden går,deilig! :)
    Er såååå herlige de sparkene på den tiden du er i nå... På slutten blir de smertefulle :p hehe

    Så fin bakrunn på bloggen,søt søt!!

    SvarSlett
  2. så fin bloggen di er blitt!! Du prøver deg litt fram du også.. hehe.. Jeg har oppussings prosjekter på gang jeg å! hehe

    Synd det med ryggen din da :( Kan du ikke bli sykemeldt om det er ganske ille da? eller?

    Så deilig å kjenne lille gullgutten din hverdag :D Herlig !

    SvarSlett
  3. Syntes tiden har gått fort jeg? Du er jo over halveis allerede! Morro morro!!:D

    Kos deg med magen og bevegelesene. Det er helt unikt!

    SvarSlett