lørdag 24. oktober 2009

Er det hormoner, eller hva?

Ja, da var det tid for en liten oppdatering!!
Det skjer ikke stort om dagen igrunn. Jeg har kjøpt meg scrappe utstyr,og begynt på bryllupsalbum , og et album til lille gutt<3 Det er gøy, men må få fremkalt endel mer bilder først, og så kan jeg få kommet igang.. Tar gjerne imot tips på nettsteder man kan hente inspirasjon,og kjøpe ting.
Ellers er jeg såå heldig å har fått mus i huset :/ WÆ! Det er visst museår, og de har kommet inn! Heldigvis er de bare inni veggene. Vi har satt opp feller, men de klarer ikke å holde unna. Så nå må vi dessverre til med musegift. Jeg er ikke veldig fan av det, men nå må jeg bare! Vil ikke ha alt som stårpå kottet spist opp! For det er det de gjør..!!
Vår fantastiske jeger, Oliver, er ikke så veldig opptatt av å fange mus nå om dagen.. Det begynner nemlig å bli høst, og da er "lille" pusegutten mer intr. i å ligge midt i sofaen! Pappa Kjetil er ikke så begeistra for det, mens mamma Camilla har et litt ømintlig hjerte om dagen, og ikke klarer å ta pus ned fra sofaen - nettopp fordi han snakker til meg med øynene og spør pent om han ikke kan få lov å ligge der.. Hehe - ja - jeg er blitt helt tullerusk nå om dagen når det gjelder de dyra!! Er det hormoner eller hva? Jeg klarer ikke å si nei, og har klart å kreere enda mer bortskjemte dyr, enn de var fra før.. Scott, vår nydelige pelsdott går under kallenavnet "rompehenget" .. apropo - pus spyyyr - må gå :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar