søndag 8. november 2009

Behov for å fortelle om seg selv?

Ja, noen veldig ivrig blogger er jeg nok ikke - og det er rart,for jeg ELSKER å lese andre sine blogger , og noen jeg kan nevne er http://www.veronikad.blogspot.com , http://mittliv-linn.blogspot.com , http://sirioline.blogg.no og http://minvinterverden.blogspot.com og dette er bare noen..
Disse er verdt å se på! Kjempejenter som er flinke til å oppdatere bloggen sin!
Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke finner det intr. å blogge om meg.. Hehe, høres jo dumt ut, men har liksom ikke behov for å fortelle så mye... Hva vil folk vite liksom? Og hvor den magiske "grensa" for hva man bør fortelle og ikke er uklar for meg.. Hva mener dere? For noen er det alt for personlig å legge ut bilder av huset - for det er der vi bor og lever, noen legger ikke ut bilder av barna eller andre familie medlemmer, mens andre lar være å legge ut bilder men skriver om alt... Jeg er nyskjerrig av natur, og leser alt - med glede.. *humre* Ja, hvorfor alt om andre er så interesangt- det aner jeg ikke, men sånn er det bare:D Er man nyskjerrig , så er man det! Men selvfølgelig, det er enkelte ting man ikke trenger å vite, så negativ sladder kan jeg spare meg for!!
Jeg hørte på radioen, en ekspert som utalte seg om bloggere. Man hadde visst ett behov for å fortelle om seg selv og fortelle andre om hvordan man har det.. Hun snakket negativt om det, og da tenker jeg - folk som mener det bør lavære å lese:D Mennesker som ikke liker det jeg skriver på bloggen min,eller ting jeg ikke liker å lese om på andres blogger, kjente eller ukjente - lavære å lese er mitt forslag;) Ingen som tvinger folk til å lese eller skrive;) Så alle dere flotte bloggere der ute! Kjempegøy å lese bloggene deres:D Kom med inspirasjon til meg, hjelp meg, og spør gjerne om ting dere lurer på-så jeg kan bli en flink blogger... ;) Ha en flott dag videre :)

2 kommentarer:

  1. Neimen,takk for at jeg ble nevnt da ;)))
    Hm,den grensa du nevner er så forskjellig fra person til person. Det må du føle på selv :)
    Jeg blogger for å ha en slags dagbok egentlig,syns det er koslig...
    Håper du finner lysten til å blogge mer :)

    Du som er graid har jo egentlig kanskje mye å blogge om? Stadig forandringer,kontroller,innkjøp,planlegging osv?
    Spennende ting som skjer :)

    SvarSlett
  2. Koselig å høre at du liker å lese bloggen min!:) Og er helt enig med deg i at de andre bloggene som er nevnt her er veeldig godt lesbare! Nydelige jenter med spennede innhold og som er flinke til å oppdatere..:)

    Ja, jeg var ikke så aktiv i bloggland helt i begynnelsen jeg heller gitt. Men det kom seg etterhvert. Nå bruker jeg også (som linn nevner her) bloggen som en dagbok. Jeg skriver om alt og ingenting. Og den er genial til å spørre om andres meninger og tips osv. Og hele familien min (pluss venner av familien min) leser bloggen min og elsker å følge med, siden jeg hele tiden oppdaterer om vår lille stjerne Martine.:)

    Men såklart går grensen ett sted.. Men alle er forskjellig og setter grensen forskjellige steder.

    Mitt tips er vel egentlig bare å blogge om "småting". Det trenger ikke alltid være en oppdatering om alt som har skjedd. men eks bare noe smått som noe du har bakt? Noe du har shoppet? Tanker du har rundt diverse ting. tips til bra sanger, filmer, nettsider osv. Ja egentlig alt mellom himmel og jord :D

    SvarSlett