tirsdag 24. november 2009

Barnerommet

Ja, da var barnerommet nesten ferdig! Jeg lurer på om Ole Brumm skal være tema!? Hat kjøpt inn sengekant, sengetrekk og noen bamser fra Brumm, og tenkte å kjøpe sånne figurer til å lime på veggen ;)
Noen forslag til andre temaer?
Pappan er jo stor fàn av alt som durrer og bråker, altså traktorer,gravemaskiner osv osv.. Så vår lille Ola har fått en hylle høyt oppe, med endel slike leker! Men de får han ikke føre han blir større!! For de er det mange smådeler på! Men, jeg syntes det kan være søtt med ett annet tema som er litt mer baby`ete føre traktor og gravemaskiner blir det store!
Belive me - det blir det garantert hvis han bare arver litt av den interessen til pappan sin!! Søtt syntes jeg da, men en liten arbeidskar, heter ikke Ola for ingenting :) Han har faktisk fått sitt første arbeidsantrekk!( Bilder av dette kommer imorgen , kommer også bilder av de andre klærna jeg har kjøpt.. )
Så idag har jeg pakka inn masse gaver, og finni ut hva jeg skal kjøpe til resten av de jeg har igjen. Selv så ønsker jeg meg digitalkamera, ring, og huldresølv av min kjære. Har bare sånn stort speilreflekskamera, og det er derfor jeg nesten aldri legger ut bilder - for gidder ikke drasse det med over alt! Ikke skjønner jeg noe av det heller! Og når lillemann kommer ut, vil jeg ha med meg kameraet over alt! (er det bare meg som føler meg litt dum, når jeg drasser rundt på ett sånnt stort kamera? Hehe.. Jeg gjør det hvertfall.. Kan jo ha noe med at jeg nesten ikke vet opp ned på det:P ) Men, hvertfall, imorgen kommer det bilder! Skal bare få vekk julepresangene, og julepynten jeg har tatt ut fra kottene! Det står nå på rommet hans, og det kan jeg jo ikke ha med på bildene!!

Og - til fredagen pynter jeg til jul!!! Da klarer jeg ikke holde meg mer!! Noen fler som har den tanken der? Det tar jo tid å pynte, og til søndagen er det jo 1 søndag i advent! Så her skal det pyntas!!

Men, hvertfall, imorgen kommer det bilder av rommet, og klærna til Ola! Og magebilde, for da er jeg 29 uker påvei!! Iiiiikk!!!!! Det går fort!!! <3
Ha en fin kveld videre!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se bilder! Ole brumm syntes jeg er ett veeldig søtt tema!! <3

    OIIIII 29 uker allerede! WOW, jeg gleder meg til å se bilde. Fy, så fort tiden går! Når har du termin igjen?

    SvarSlett