onsdag 25. november 2009

Noen bilder fra barnerommet!

Ja, da skal jeg legge ut noen bilder fra barnerommet! Det er ikke helt ferdig, og vil opplyse om at ingenting av tøyet/sengetøy o.l er vasket! Det er fordi jeg syntes det er litt tidlig enda, å ha det på i 3 måneder føre det blir i bruk - så vaska å stryki - det kommer når det nærmer seg ankomst av junior <3 Hihi..


Ole Brum som "tema"




Ja, dette var litt bilder!


Det kommer flere når jeg blir mer ferdig, men foreløpig - er det sånn det ser ut ;)


Kom gjerne med forslag til endringer, og med tips til hva som er kjekt å ha på et barnerom osv:)




Slenger med to bilder av ett lite prosjekt jeg holder på med! Det første er en gammel hylle som kommer fra tipp, tippoldeforeldrene til Kjetil <3>































2 kommentarer:

  1. For ett flott rom lille Ola har! Jeg må virkelig si jeg har forelsket meg i det! Hehe :) Blir nok bra når dere er ferdig. Ole brum tema er såå søtt!

    Gleder meg til å se hva du skal gjøre med de flotte gamle gjenstandene :D

    SvarSlett
  2. Utrulig fint barnerom:):) dere har masse og se fram til:):)

    SvarSlett