onsdag 11. november 2009

Syk, jule reingjøring, julegaver og oppdatering . .

Ja, da sitter jeg i sofaen med pysjen på, og tven surrende ved siden av.. Jeg er rett og slett ikke iform!! Har sånn piping i øra, og svetter og fryser om hverandre.. Feber er noe herk, men det får gå sin gang..
Ellers om dagen merker jeg at magen begynner å komme litt i veien. og jeg er jo bare 27 uker på vei!! Ossen blir det når jeg er 37? Og vann i kroppen har jeg også fått.. Noen som har erfaringer med dèt? Jeg syntes det er litt ekkelt å se på, men er jo ikke vondt eller noe - så da får en være fornøyd.. :) Jeg nyter virkelig tiden som gravid, men sliter litt med å akseptere at ikke alt kan gjøres i samme tempo! Blir fortere sliten og trøtt, og trenger mer hvile, men sånn får det bare være - det er jo et annet menneske som også skal ha litt av energien <3

Så - mitt mål med november er : bli erdig med storreingjøringa! Man blir jo hvertfall ikke noe mindre, og neimen blir ikke jobben lettere heller - så da ere bare å begynne! Og jeg har begynt! Badet er ferdig! Og badet vårt er ikke stort!! Men fram med dampvaskeren jeg fikk til jul ifjord, og gå på tak,vekker og gulv:D Nydelig å være ferdig:) Ryggen min er ikke helt samarbeidsvillig, så jeg tar nok en liten vaskepause idag! :) Og får pakke inn resten av julegavene:) Og planlegge resten av julegavene! :) Noen ideer om hva man kan kjøpe til svigermor/svigerfar som har alt??
Hmm.. ellers mangler jeg søstrene mine,mamman og stefaren min og min kjære mann! Og det er en utfordring det også... ;) Kjetil vil ikke ha noe som helst klær, og han vet liksom ikke hva han ønsker seg.. Kjenner jeg blir litt stressa av å ikke vite hva jeg skal kjøpe til han:) Men, for å være ærlig, jeg er ganske god på det med julegaver til han - så kommer nok på noe...

Ja dere, dette var en liten oppdatering - jeg prøver så godt jeg kan jenter:D Hehe...

1 kommentar:

  1. Godt å høre at det går greit med magen..

    men du må ikke slite deg helt ut da ;) er jo ikke sikkert du må gjøre sååå grundig reint i år? Folk legger jo ikke så merke te det uansett. Ellers får du få gubben igang! hehe :P

    Kan vi ikke få se ett hærlig magebildet snaart da? Det er sååå kos. hver gang savner jeg min mage.. hehe

    SvarSlett