søndag 22. mars 2009

Ikke lenge igjen!

Nå er det jammen ikke lenge igjen til meg og min kjære, pluss mamma, Arild og søstrene mine Ida og Malene skal til syden.. Og det skal bli hærlig:)
Det er den første ordentelige ferien siden.... Hmm.. Ja, siden vi blei sammen!! :/
Og det vil si 5,5 år..... Woups... Jaja, vi har jo vært i Danmark,Sverige, og på bilturer og sånn, men ikke i Syden sammen:)
Dette blir 6 gangen jeg reiser til syden, men Kjetil har aldri vært der.. Så det skal bli spennede å se om han liker det:) Han hater nemlig varmen :P Hehe..
Noen av dere som har vært på Cran Canaria, Puerto Rico? Og som har noen anbefalingen om hva man kan gjøre? Jeg har vært der 1 gang før, og tenkte at jeg bare mååå ha med Kjetil på drag-show:) Hehehe... Vi skal leie bil i 2 dager, og inn til byen en dag.. Men ellers er vi ikke sikre...:)

Ha en strålende dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar