onsdag 18. mars 2009

Litt positiv blogging <3 "Det er rett og slett deilig"

Jeg vet ikke ossen det er med dere, men er det ikke deilig å være lykkelig??
Nå har meg og Kjetil vært sammen i 5 år og ett halvt år, og jeg kan med handa på hjertet
si at jeg er like forelska :) Kanskje litt "klisje", men det faktisk er sant....
Vi har aldri hatt et turolent forhold, og det har aldri vært slutt, og det er rett og slett
nydelig å slippe de bekymringene:) Måtte bare få sagt det, for der er som overskriften :
rett og slett deilig!
Vi har alltid hørt at "det er bare dere to" , og det er jo veldig hyggelig;) Og sånn har vi faktisk
vært også... :)
Mange reagerte da vi bestemte oss for å gifte oss i så ung alder:) Og jada, jeg kan jo skjønne
at noen mener vi er unge.. Men greia er : det var bare dem som ikke kjente oss som baksnakka
det bryllupet :) Mange trudde at vi skulle ha unge, og at det var derfor vi " måtte " gifte oss, og det er ikke sant.. :) Hehe..



Vi gifta oss kun fordi vi hadde lyst<3 What a lovely story... :P
Vi bare ler når vi snakker om hva vi har hørt:) Det er så masse rart folk kan finne på:D Men, noen må jo gjøre det også:) Så - go ahead, if it makes your day better :D:D
Ellers om dagen, så jobber vi masse, og så er vi endel med Andreas og Maiken:) Og de har kjøpt hus i Sortebogen...*BoMbE* Hehe... Sååå gøy, gleder meg til å se og komme på masse besøk:D


Vi holder også på litt her hjemme å småpusler..Blir jo aldri arbeidsledig med hus;) For øyeblikket lurer jeg på å male gangen grå:) Nå har jeg fargen "Nora" :) En nydelig farge, men er klar for litt forandring, da det er 3 år siden jeg valgte fargen:) Og da var jeg jo bare 17 år :D Hehehe...
Smaken er kanskje litt forandra...:)


Her har jeg noen hjemmesider på interiørbutikker på nettet dere bør sjekke ut :
http://www.lobelia.no/




Nei, nå skal jeg sette meg te å lese i det nye " vakre hjem og interiør " , som kom i posten idag!
Skal kooooose meg :D:D

Ha en strålende dag videre <3>

1 kommentar:

  1. Så deilig å lese dette innlegget! Så utrolig godt å ha det sånn! Er heelt der selv jeg.

    syntes det er kult at dere giftet dere i ung alder. Har kjempe lyst til det selv. Må bare se ann tid og penger. Men så fort muligheten er der blir det bryllup <3 De som baksnakker.. De må jo ha noe å snakke om stakkar ;) hehe

    Nå ble jeg i godt humør! Liker sånne innlegg!:D

    SvarSlett