tirsdag 1. september 2009

Den beste da`n i mitt liv, ett år etter <3

Dette var den beste dagen i mitt liv!!!

Denne dagen ble jeg endelig din kone..

Tenk, nå er det snart ett år siden!!




  • Den 2 september 2003 , møttes vi for 1. gang


  • 21 september 2003 ble vi sammen


  • I vinterferien 2005 var det hus kjøp


  • 21 september 2006, forlovet vi oss


  • Sommeren 2008 spurte du om vi skulle gifte oss <3


  • 13 september, nesten 5 år etter vi be sammen, giftet vi oss!!


  • Mai 2009 , blir jeg gravid med vårt første barn!


  • Februar 2010 får vi vårt første kjærlighetsbarn!!

Jeg elsker deg Kjetil Kimerud Bergsvand!!!!


Av hele mitt hjerte!!












































Torsdag 11 september henter jeg Maya - min beste venn og forlover på bussen fra det gode sørland! Hun kommer for å hjelpe meg med de siste forberedelsene føre den store dagen <3

Jeg var sykemeldt fra jobben , pga bihule betennelse :/ Men det gikk bra, det bare måtte gå bra! Verken pest eller kolera skulle hindre meg i å få dette til å bli en perfekt dag!! Så bihulebetennelse og antibiotika gikk som en drøm!! Jeg husker dagen som om det skulle vært igår... Og nå, om 13 dager er 1 år siden! Hvor er året blitt av??

Meg og Maya sjokka rundt, henta kjole der, strøyk dresser og kjoler i fleng, så det hang dresser i hele huset... Gud å jeg gledet meg! Så masse følelser... Tenk at jeg, JEG skulle gifte meg med den mannen jeg elsket over alt på jord!!!! Jeg var så lykkelig... Og er så lykkelig!

Dagen før dagen, fredag 12 september er det litt stress.. Masse stryking av duker, vaskin av lokalet og pynting av border:) Det var såå gøy!! svigermor å mamma blei satt te å hente blomstene på Arkaden.. Jeg ble litt skuffa over blomstene, for jeg hater hvite blomster med grønnskjær - og understreka dette svært mange ganger, og så blomsterdekoratørenskrive det ned tilogmed! Men hva ble det i oppsatsene?? Jo - hvite blomster med grønnskjær i! MAsse grønnskjær... En kommende brud på gråten med halvhysterisk (hehe) rundegåing midt på grusplassen fikk de andre meg til å innse at det er faktisk ikke det det handler om!! Og etter litt panikk ble jeg roet ned... Nei, de hadde rett!! Jeg skal være ærlig, det irriterer meg enda, men jeg hadde en fantastisk dag.. Selv om blomsteroppsatsene ble... ja... for å si det på en fin måte.... ehhmm... *kremt* ikke sånn jeg ville ha de... i det hele tatt!!! ;)

Så vordene bruder - snakk med blomsterdekoratører som ikke er stessa , og fullbocka fordi de er sååå populære og flinke!!

Dag - forloveren til kjetil kom opp denne dagen, og de var handyman`er og bærte border for harde livet;) Meg og Maya var nok litt sånn : "nei, ikke der, litt dit, mer til høyre, ikke såå mye da!" Hehe.. Og det takla de bra;)


Den store dagen , med stor D!!

13 september 2008 :

Opp tidlig, rydde litt - masse kaffi:) Mat - nei hallo - det er jo skvær umulig å spise den dagen en skal gifte seg!!!! Mange stakk innom - jeg hadde satt frem vin, konjakk og t.o.m sprit itillfelle noen skulle ha litt for mye nerver.. Herunder min far.. Hehe, han var litt nervøs, ringte noen ganger for å forsikre seg om at alt var som det skulle.. Så søt! Verdens beste pappa <3<3

Han bor i Hjartdal, og de kjørte mange timer føre de trengte , itilfelle bilen skulle punge, eller noe annet. Med bilen full av kaker og verktøy! (ja, noe kune gå galt, og var det en dag noe skulle gå galt, var det jo denne... hehehe.. Ingenting gikk galt.. :D )

Meg og Maya fikk skyss til brotorvet, der min frisør var. Sminken tok jeg selv;)

Kjell Arne , fikk i oppdrag å filme i kirken, og jaggu , der dukket han opp hos frisøren! Det er fotografen sin det! ;D;D Thank you!! ;)

Jeg hadde leid den fineste bilen ever , og da klokken var moden gikk vi på rafeniqe og skiftet på bakrommet:) Herregud - jeg var ferdig!!! Da jeg kom ut i butikken, og beveget meg mot nille og tango isjen, kom det en liten jente på 4-5 år og ropte ut :

"MAMMA!!!! EN EKTE PRINSESSE!!!"

Ja, da kom tårene mine, og jeg bøyde meg ned og spute om hun ville ha en klem.. Det ville hun, hehe... Ja, jeg følte meg som en ekte prinsesse ;) Vi gikk forbi nille, tango og taranger.. der sto bilen, rett foran døra - og masse masse folk hadde samlet seg rundt;) Hihi.. Jeg skal være ærlig, nøyt den oppmerksomheten der:) Barn fulgte etter meg , og jeg var i himmelen!!

Vi ankom kirken, og jeg skrek ut - "er brudebuketten min her? "

Jeg var redd noen hadde glemt den.. Men neida - alt var der det skulle:)

Musikken begynte - og dørene åpnet seg..

Mine tanker da?? :

"ikke grin ikke snuble, ikke grin, ikke snuble, ikke gå for fort, smil, oi faen, skoen min detter nesten av! Ikke la noen se det camilla, prøv å få den på igjen uten at noen ser det er noe galt, oi fremme allerede, herregud, er jeg rød i fjeset?? Nei, slutt.. Nå er jeg oppe, jeg gifter meg nå.. og så ble jeg rooolig.."

Ingen så det var noe galt med skoen min;) fikk den på igjen:)

Husker ikke så masse av kirken , bare utrolig nydelig sang av Maya..

Min og Kjetil sin sang : Den finaste eg veit av Hellbillies, og tirna noir av vamp! Hu er fantastisk!!
Etter dette, så husker jeg ikke så masse.
Vi spiste nydelig middag, dessert og kaker:)
Danset og koste oss masse.. Det var rat å tenke på at alle som var der, var der for å feire meg og Kjetil sine skritt inn i fremtiden sammen. Utrolig rørende ;)
Vi fikk så masse fine gaver!! Alt for mye!!
Det ble en fest jeg aldri vil glemme...
Dagen fløyt, og vi var hjemme klokka 4 på natta ;) Da sto det en stor silofor bal foran føra, såvi måtte klatre inn et vindy:9 Senga var full av havnregryn.. Hehe.. Resten av kvelden er ja.... privat :P:P








































Alle jenter - gled dere til deres dag! Det er en fantastisk dag, selv om den ikke alltid blir som man trur.. Noe går bestenig litt annerledes.. Med oss var det blomstene:) Og det spiller ingen rolle!!
*Lykkelig gift kone, som snart får sitt første barn*

1 kommentar:

  1. åå så koselig alt du har skrevet her var :)
    og det sier litt om hvem du er som person når du gjør noe slikt for ei jente, og ga hun en klem. hun var nok i himmelen :D

    Kjempe fine bilder å helt fantastisk nydelig du er :) så ut som en kjempe dag du hadde :) det er vel det og fødtsler som er de desidert størte dagene/tinga som skjer i noens liv :)

    Jeg blir følger å bloggen din jeg, håper det er greit :) vi har jo termin ganske likt å så jeg :) Morro :)

    Åssen er formen din nå ? :)

    SvarSlett