fredag 4. september 2009

Nå er det nok!!

Ja, nå får det jammen være nok!! Det har vært så mye i det siste, med at jeg har vondt i ryggen - det var ikke bekkenløsning trudde legen, men det var hormonelt betinget!(Det er jo bekkenløsning også) Konklusjonen legen ga var at det er ingen ting som hjelper. Ikke ta det med ro, ikke være overaktiv, svømming ville ikke hjelpe, og fikk ikke tilbud om fysioterapi... Smertene mine ligner på bekkenløsning sier de, eller isjas.. Den går ned i beinet mitt, og jeg klarer ikke ta på meg sokkene om morran eller kvelden :/ Så å få den beskjeden om at ingenting vil hjelpe - den var lei!! Men men, sånn er det.. Prøver så godt jeg kan på jobb, så får vi se ossen det arter seg. Kjenner det er litt tungt, når en er oppe 4 ganger om natta, for det er for vondt å ligge!?!? ;) Men, for all del - det kunne vært mye værre:) Er det noen som har erfaring med dette? Og noe som hjelper? Jeg gidder ikke å lavære å prøve ting, selvom beskjeden fra legen var litt mørk:P Kom gjerne med forslag:D:D

Ellers har vi hatt vannlekasje på kjøkkenet! Det er noe galt med oppvaskmaskinen min- som er 1 1/2 år gammel... Det er drit:( Men det kommer en repratør og skal fikse det , og vi må få nytt gulv å sånn av levrandøren... Whirpool - for det var de som var ansvarlig for det all den tid det er en fabrikasjonsfeil.. Så, jada:P Men , kjære vene - det er ikke krise, men kjedelig med helt nytt hus, helt nytt kjøkken - så skjer det! :D:D

Ellers : ikveld kommer det magebilde :D:D jippi!! Har ikke vært så synlig føre nå - så da blir det lagt ut ikveld:D

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde samme greia,i hele svangerskapet! Og det er faktisk,sant,inegnting som hjelper :( Eller,å ligge med varmepute,bli lett massert og dusje eller bade i varmt vann lindrer litt. Men det er liksom bare der og da,smertene forsvinner ikke etterpå,hvis du skjønner.

    SvarSlett
  2. jeg leiter etter magebilde ditt jeg? finner det ikke?:)

    SvarSlett