mandag 7. september 2009

Ultralyd, og noen tanker til deg <3

Imorgen skal vi på ultralyd!! Å kjære vene - jeg gleder meg!!!
Vi håper vi får vite hvilke kjønn det lille nurket vårt er <3
Samtidig, så er det jo en veldig spenning å ikke vite kjønnet.. Jeg skjønner
de som ikke vil vite det... Ikke det at jeg har vurdert å ikke vite det :P
Men liksom, kanskje dette er den siste dagen vi ikke vet hva det er:)
Jeg er så spent, får ikke gjort noen ting, går bare rundt megselv og virrer <3
Lille mirakel - mamma og pappa elsker deg så høyt!! Og tenk, det er ikke lenge vi har "kjent"
deg... Dette sier meg noe om hvor høyt du vil bli elsket når du kommer!!
Er du en liten Ola, eller kanskje Jacob? Eller er det Andreas du vil hete hvis du blir gutt??
Vi skulle ønske vi kunne spørre deg lille - vi vil at alt skal bli perfekt for deg!
Er du ei lita tulle?? Blir du da til ei lita Amalie, eller kanskje Othilie? Eller kanskje det er Thomine som passer deg??
Mamma og pappa snakker masse om dette - og vær du trygg , vi skal finne det som
passer deg, lille gull <3<3
Når du kommer til , så vit at vi skal være her for deg.. Vi skal gjøre alt vi kan, for at du skal bli en frisk og rask baby - som skal vokse opp i ett kjælig hjem, slik som vi har vokst opp!
DU er så etterlengtet, selv om du bestemte deg for å bli til med en gang:) Vi, og dine tanter, onkler og besteforeldre gleder oss sååå til å se deg!!! Du er nok verdens nydligte!
Mamma og pappa elsker deg lille gullgruve!!!
For evig og alltid.....
-Mamma <3>

1 kommentar:

  1. åhh. så morro.. skjønner du gleder deg utrolig mye til ultralyden :) veit akuratt hvordan den følelsen er.. thihi :)

    Gleder meg til å høre hvordan deg gikk på UL`en :D

    Mange fine ord til lille babyen deres :)

    SvarSlett