onsdag 30. september 2009

Magebilde , og dagens innkjøp :)

Ja, etter endel hendvendelser- så kommer magebildet:) Hehe.. Jeg har ikke hatt den kamera kabelen,så derfor det har tatt tid.. Men her kommer det altså;)

21 uker på vei idag:D



Ellers, her er dagens kjøp!
Jeg bare ELSKER klær i gammel stil, så kan si jeg kan si meg fornøyd med dagens fangst til lille Ola gutten vår <3




En helt nydelig bukse med skinn seler, en fantastisk skjønn sixpence, en skjønn tigergutt vest , tigergutt tøfler og en skjorte til å ha inni vesten <3




Ellers er formen min bra , men isjas nerva mi ligger i klem,og beinet mitt visner litt vekk av og til :/ Men går til fysioterapaut, og kiropraktor så håper de har oversikt over dette, og hjelper meg så godt de kan;)

Ha en strålende dag!

3 kommentarer:

  1. Åh, Så fin du ser ut :D Blir det Ola? :D :D

    SvarSlett
  2. Kjempefine klær lillegutt får! Gratulerer med overståtte 21 uker! Ikke lenge til milepæl "23 uker" nå!

    SvarSlett
  3. å, fiiine bebi maven :D
    Gratulerer med 21 uker :D er ikke lenge igjen nå.. thihi :)

    Så det blir en Ola? :)

    SvarSlett