mandag 21. september 2009

Vi trenger hjelp!!!!

Ja, imorgen er jeg halvveis... Altså 20 uker!! Woho!! Tiden går så fort..
Hu og hu... Lillemann begynner å bli aktiv inni der:) Herlig å kjenne liv . . . <3
Imorgen skal jeg kikke på bilseter, og prøve vogna vi har bestemt oss for! Og dèt skal bli stas!!
Hihi... Små gleder :P

Ellers sliter vi litt med navn, og trenger hjelp... Vi har tenkt litt på Ola , Jacob , Andreas . . . . Er det noen som har noen navnforslag til gutt?? Det er sååå vanskelig.... Jeg syntes Ola er såååå søtt... En skikkelig god kar liksom.. Hehe..

Ellers er jeg skikkelig handle sjuk om dagen... Så nå blir det snart ikea tur, og masse shopping til lille prinse rommet:) Grønt rom, med hvite møbler;) Liker også veldig godt rødt, -passer dette til gutterom? Tenkte å kjøpe 2 røde små stoler, og et lite bord - som junior kan ha på rommet sitt, når det kommer andre prinser og prinsesser på besøk <3

Og , en ting til - noen som vet om kor i nærheten? Eller er det noen som kunne tenke seg å starte ett "kor" ? Har så lyst til å begynne å synge igjen ;)

Nå er det bonderomantikken, har rigga meg te med fyr i peisen, ullsokker og ulvepledd, gubben på den andre sofaen , og pus på fanget - must enjoy!!!

Ha det koselig alle blogglesere;*

3 kommentarer:

  1. Så utrolig hærlige navn :) skulle vi fått en gutt hadde det blitt Mathias, William, millian, hermann ( Som jeg syntes er drit kult, men Øyvind likte det ikke :P ) hvis ikke går det jo ann å ha dobbelt navn da :) feks. ola Andreas, ole andreas, ola alexander o.l. Lykke til med navn valget :D

    SvarSlett
  2. Åh,det er så mange fine navn :) Ola Andreas er fint. Jeg liker veldig godt Martin. En kan ramse opp en rekke med navn som er flotte.Men det er noe spesielt med Ola. Hihi. Hvis jeg får en gutt, skal han hete Herman.
    De har et kor i Langesund.:D
    Andine :)

    SvarSlett
  3. Tenk halveies allerede, SÅå spennede alså!:)

    Får vi en gutt engang er navnet allerede bestemt: Matias :) Men jeg syntes også Adrian er fint jeg da..

    Hørtes ut som en bra kombinasjon på ett gutterom. Litt rødt kan en alltids ha ja!:)

    Hmm vet ikke om noe kor, men er vel endel menigheter og kirker som har det. Aner ikke om noen andre egentlig.. Savner å synge selv.. Men er ikke så veldig korjente jeg da. Liker best å synge alene eller aller mest elsker jeg duetter :)
    Har jo ett hjemmestudio her te mange mange tusen kroner, som jeg må få lært meg så skal jeg få startet med å synge igjen.. Men er jo så inviklet det greiene der.. Må først skjønne meg på det..:S

    SvarSlett